Saturday, July 2, 2011

bertuah

hri nie ad larian 1Malaysia kt skola. but aku tk join. dh pnuh. sume nk join. haha tkpe la. aku pon tk brape mnat nk join pon. oke stop story psl tuh. hahaha

hri nie aku bgun cm biase kul 8 lbh *ank dara bgun lmbt. then aku check fon. golek2 ats ktil jp then g cuci mke. then lpak jp bce paper. tk lme lpas tuh, mak aku suh kmas uma sume. aku pon wt lah sume tu. dr dpn smp lah blakg. siap tkr kain kusyen skali. terbaikkk!! dh siap sume tu. aku pon g lah mndy. hahaha. plan nk on9 ngn si *****. tpi tk dpt. ayh ajk blik kmpg plak. mlas nyerr aku. terpksa lah ikut.

smp kt kmpg, aku tgok tkde spe pon blik. bsn sial dok uma tu. nseb bek dok kjp je. kmpg blah ayh mmg bhsn gler. tula sbb aku mlas nk blik. hoho. then mak aku ajk blik kmpg blah dy jp. ayh aku pon g lah jp. tgok nnek aku dh lme tk jmpe.smp je kt uma aku. tgok uma berkunci. berjln lah nnek aku tuh. mntg2 kaki dh elok. then mak aku kte, jom lah g uma eda. uma adq mak aku. otw nk kuar tuh. nmpk zuan. bpk aku tya. 'wan g mne?' dy jp tktau *ckp mcm org nk mati je. ape lah slh, ko bkak helmet ko dlu ke ape. bkn spe pon yg tya. pak sdare ko gk. bpak aku pon tros blah je. smp je uma adq mak aku. dpt mkn durian. wahh!! rezeki bhai. knyg mkn durian jela aku hri nie. hahahahha.

sblum blik , sggh g blik brg jp. then g psr g bli mkanan then tros blik uma. fuhh!! pnat gler doe. hahaha. dh stop! aku dh pnat taip pnjg2 .. hahaha , bye!!

*blog suda abis di upgrade , oke tk ??

No comments:

Post a Comment